Mda…

Iunie 13, 2007 la 11:56 pm | Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

Până acu jucai strip-pool… Pentru neavizaţi – biliard de yahoo pe dezbrăcate! Bineînţeles că am luat bătaie soră cu moartea. Şi cine putea să îmi facă figura?!?!? Nimeni altcineva decât doamna şi stăpâna vieţii mele… Soţia, Corina… Doar ce i-am explicat şi arătat acum câteva zile care e şpilu’ cu biliardul, şi acum face ravagii… De, asta e viaţa…

În orice caz… este 3 noaptea şi mă pregătesc de culcare… dar nu fără a fi dator vândut în urma jocului de biliard…

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hi hi hi!!!! mah, tu kiar iei bataie pe bune ori iti place sa umbli neked prin casa!??!?

  2. mă… eu cred că şi una şi alta… :p

  3. auzi….dar tu nu mai scrii nimic aici??


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

