Just another day of my life…

Iunie 14, 2007 la 2:40 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Bineînţeles că mai scriu şi eu ceva-ceva pe aici… (rechinu e bun la observaţii!) dar… ca în fiecare an… pe vremea asta sunt mult prea ocupat cu nişte kkturi de reclame care tre publicate într-un faimos catalog (prietenii cunosc!), ca să am timp să scriu şi ceva în blog… Probabil că ar trebui să îmi fac un TAG general care să fie ceva de genul „Blog de NOAPTE!” că doar noaptea nu mă deranjează cu telefoanele un anumit dom’ director… dar în fine…

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sa stii ca azi, daca ai citit blogul meu aflai, am fost sa fac niste poze la Bradu pt Catalog. e in arhiva de poze. cauat acolo ca eu plc la relaxare….


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

