O altă zi de kk…

Iunie 15, 2007 la 6:52 pm | Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

Ora 11.00: Sună telefonul… Alo!… Şi la celalt capăt al telefonului încep nişte urlete… „Ţi-am zis, ţi-am făcut, ţi-am dres…” V-aţi prins… ŞEFU!

Lipseşte omu o zi de la servicu… Nu are „bunul simţ” să raporteze chestia asta, şi începe „haiul”! Şi uite aşa… ţinând receptorul cât mai departe (cam o lungime de mână) de urechiuşe că nu cumva să îmi lezez urechea internă,  îmi aduc aminte de faimoasa reclamă la televizoarele TELETECH… (Ţi-am zis mă că-i popă?!?!???? Dar tu… NU! Batman-batman!) Şi zâmbesc… 🙂 şi urletele continuă… şi zâmbesc iar… 🙂

În fine… se termină „monologul” şi mă car la work. Acolo… linişte… Intru la şefu… linişte… Nimic nu mai semăna cu trezirea de care am avut parte…

Mă gândesc… „Bă Fane, tu ai visat!” Nope! N-avea cum…

Ora 6.15: Deja lucrurile au intrat în normal… O nouă întâlnire luni la 12… (Altă disctracţie!), machete noi etc.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hai sa ne jucam de-a Batman cu Sefu!!! te bagi??

  2. aha. deci te-ai prins! 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

