O zi de naştere care se transformă în „luat de moţ”!

Iunie 24, 2007 la 1:29 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Mda… încep prin a răspunde la unele comentarii răutăcioase de genul: „Bă, tu nu mai bagi nimic pe blog?!?!?!?”

Answer: „În funcţie de timp BĂ! Plus că este un blog personal ocazional… depinde de stare în care mă aflu în general. Ai înţeles?”

Bunnn…. Să trecem la subiect…

A făcut finuţul meu un an… şi am plecat la ţară să îl sărbătorim… Toate bune şi frumoase până când a început să vină lumea… Şi a venit unu, şi au venit doi… până ne-am strâns vreo 30! :)) Aşa că la un moment dat… în toiul mâncatuui de tot zice cineva: „Dacă tot suntem atâţia…. de ce să nu il luam şi moţul?!?!?!” :)))

Cool! Ce să mai şi uite aşa finuţul meu a fost privat de un chef suplimentar… :p Dar nu ştiu dacă lui îi convine asta! :))

Şi am încălecat pe-o şa, şi v-am spus povestea mea!

Auguri!

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. auzi BA, pai daca tot ai blog abuzeaza de el si screi si tu ceva acolo. si daca tot ai fost la mot de ce nu m-ai chemat si pe mine sa ma perec si eu?? oricum am fost la peste si a fost mult mai cool! sic!!!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

