Viaţa e o curvă…

Iulie 11, 2007 la 2:20 am | Publicat în Uncategorized | 7 comentarii

mda… se duse şi ziua mea… am mai adăugat un an la ceilalţi…. (de parcă 30 nu erau destui!)

Toate bune şi frumoase… În rest ca deobicei… încerc să termin cu kktul ăla de catalog… dar lumea are impresia că stau şi mi-o bat în cap… în  fine (doamna Grigore supraveghează îndeaproape: „Şi pe net vorbeşti urât?!???”).

Nu contează! Tot urât vorbesc că am impresia că lumea mă cam ia de prost. Ceea ce nu e întru totul fals! Sunt PROST! Sunt prost că ţin cont şi de ceilalţi! Sunt prost că nu mă gândesc la mine! Sunt prost că nu mă gândesc la soţie! Sunt prost că mă gândesc la serviciu cum să fac să fie bine! (Nu de alta dar… când speri să obţii o înţelegere din partea cuiva ţi-o trage de nu te vezi!)  Aşa că sunt în faza refulării emoţionale: NU MAI POT! „MĂ …!” „Îmi bag ….!” „M…!” „F… gura ….!”

Aşa!!!! Să vedem ce se întâmplă! Oricum nu mă mai interesează! Să vezi ce o să îmi bag… banii la FMI!

Dar orice ţeapă pe care o iau îmi dă speranţă! 🙂 De ce? PENTRU CĂ RĂZBUNAREA E CE MAI DULCE… felie emoţională cu care te-a înzestrat Dumnezeu!

 Aşa că… (citez din Mishu) … ATENŢIE NAŢIUNE! Aţi pus-o cu mine!

Cu nervi, draci şi multă dezinvoltură…

Ştefan Grigore

PS: Să ai concediu plăcut!

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sper sa nu ti se puna pata si pe mine candva, ca altfel eu o sa emirez in laponia …tine minte ce spuneam eu zi de zi: viata e cea mai perversa tarfa care exista. apropo de vulgaritate, stii care e asemanarea dintre un fir de par de la cur si viata? ambele sunt scurte si pline de kkt!

  2. ALTRUÍSM n. Atitudine binevoitoare şi dezinteresată manifestată în folosul altora.

    Poate ca ar trebui sa stii intr-adevar ce inseamna sa te gandesti la altii inainte de a emite asemenea… vorbe.
    Si injura-ma mai putin, s-ar putea sa nu merit atatea „placute epitete” :)!

  3. Da. Corect. Sufăr de prea mult altruism… Iar în legătură cu înjurăturile… sunt supărat pe viaţă… eu cu viaţa am ceva de împărţit! DECI NU TE ÎNJUR PE TINE PENTRU CĂ NU TU MERŢI ÎNJURĂTURILE! Tu nu ai cum să înţelegi… chiar dacă cineva a făcut afirmaţia că semănăm ca două picături de apă… (caracter) Într-adevăr… eu exagerez de foarte-foarte multe ori şi recunosc… iar… că în momentul în care cineva face ca mine e grav… e greşit dar eu nu concep sub nici o formă ca cineva cu un caracter asemănător să aibă întâietate! This means war! Nuclear war!

  4. „Sufăr de prea mult altruism…” 😀 care din noi era narcisistul???
    si, apropo – nu am incercat niciodata sa castig intaietate in disputele cu tine. incerc doar sa te fac sa mai auzi si o alta parere in afara de a ta. nu ma intereseaza intaietatea!
    si mai gandeste-te inainte de a te purta cum te porti.

  5. Eu nu accept păreri decât… foarte rar sau chiar deloc! Şi… eu nu gândesc ci reacţionez! Gânditul necesită timp preţios de care, în momentul de faţă, nu dispun!

  6. De unde rezultă şi comportamentul… Lipsă timp = stres = nervi = oboseală = ciufut(ere) = etc!

  7. Am uitat să-ţi zic „La mulţi ani!” când trebuia, aşa că-ţi zic acum. Sfaturi nu am să-ţi dau, pentru că nu vreau să mă urăşti dacă le urmezi. Când mergem la un peşte cu domnul colonel?


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

